hej bloggläsare!

jag sitter på gården nu med melinda, sjukt kul har vi, men tyvärr blir det inget med att sova över. där är några rand0mskillar som typ raggar övermycket på oss, hahaha, läskiga är dem med överroliga, men sjukt fula är dem, men ändå kul. jag sitter vid världens segaste dator, jääääätttekul.. och vi har varit ute i snön, FÖR DET ÄR SNÖSTORM, det är otroligt kul tycker jag, fast egentligen hatar jag snö, men iallafall.. sjukt kul är det att springa i 2 decimeter snö och snöstorm, även är det jättekul att ligga ner, kasta sig och kasta SNÖBOLLAR. hihihi, jag är nolifer.

när jag kommer hem ska jag såklart spela gitarr, det är redan bestämt, usch vad jag älskar att spela gitarr.. jag saknar emma gyllenhammar otroligt mycket!
jag och melinda ska nog sova imorgon istället, pluuuuuus på det.
jag vill att någon rolig ska busringa mig, någon rolig, eller det kvittar, NÅGON BUSRING!
pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0