HEEEEJJJ !

hej alla lasare!
jag sitter vid en dator pa hotellet i tjeckien nu. i fredags tog vi flyget da till tjeckien och typ kollade runt pa hotellet. riktigt fint ar det har! mycket finare an forvantat.

och sedan i mandags sa var vi ute och rannde pa gatorna eller vad man ska saga.. vi kollade runt i prag, fett mysig stad! och sol ar har ocksa! har ar varmare an i sverige, iknowit! sedan typ klockan fyra, ganska tidigt gick vi och kakade typ vad heter det..? san har doner eller vad det heter.. sant kycklingkott iallafall.. mycket gott! sedan stack vi till hotellet igen och mysigt ar har! vi badade och lite sant och sedan sa var vi uppe pa hotellrummet.

igar da sa var vi ocksa ute i prag, och vi gjorde precis samma saker som i mandags, fast vi akte nagon linbana upp for ett berg eller nagot, ocksa var vi och kollade pa nagot tontigt slott! (y) HAHHAHA
men sedan sa kakade vi typ pizza och nagot.. vet inte vad. sedan sa drog vi t hotellet igen och badade. sedan var vi pa hotellrummet.

och idag sa vet jag inte vad vi ska gora, orkar inte blogga mer nu,
JAG KOMMER HEM PA FREDAG, OCH DA BLIR DET GARDEN, SAG TILL OM NI VILL TRAFFA MIG OCH MELINDA!
finns pa mobilen dygnet runt, puuuuussshaj

Kommentarer
Postat av: Emma ♥

♥ jag vill träffa dig NU älskling! ♥

2010-02-24 @ 20:41:28
URL: http://emmaalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0