FÖRLÅT

jag har inte bloggat på 15341851 år, förlåt! jag har verkligen inte haft tid. har knappt suttit vid datorn tycker jag. har varit mycket i skolan, mycket prov och sånt senaste tiden. men jag ska fortsätta blogga som jag gjorde förut nu! men det är melodifestivalen på tv nu, mamma och pappa sitter och kollar, men jag orkar verkligen inte. allt jag följer när det gäller tv är nog idol.. så jao.. men efter melodifestivalen ska hela min mysiga familj kolla på avatar, bra är den! hihih, har redan sett den på bio med melinda, men det är helt okej att se den igen. jag har så otroligt mycket att skriva om, allt som har hänt, det är en maaasssa som har hänt under tiden jag inte har bloggat.

måste börja med att imorgon åker jag till prag i fem dagar, mysigt ska det bli! tror jag iallafall.. jag älskar att käka ute på resturang? det ska jag göra fem dagar i raaaad.. hihihi, iloveit! men jao.. så jag kommer förmodligen inte sitta vid datorn på fem dagar, varken vara inne på msn eller bilddagboken, och jag kommer ju inte blogga heller. fast det brors ju på om där är dator på hotellet.. isåfall kommer jag nog sitta en timme minst om dan, hahah. där är pool på hotellet, mysigt värre! jag har precis packat och mycket blev det inte och jao.. jag har provat mina badkläder.. nästan inget passar ju. haha, badade typ inget i somras, så alla badkläder är typ sen 2008, mitten av 2009, men ja, jag får nöja mig med det jag har nu än så länge!

vi har haft massor av prov, engelskaprov, 3 geografiprov, kommer snart ett till, 2 svenskaprov och en massa annat skit. faktiskt har jag fått fett bra på alla, det hade typ varit VG på nästan alla proven om vi hade fått betyg. godkänt på alla iallafall.

jag har träffat en ny kompis som heter fredrik, han är bäääst och jättesöt. han är bara 11 år, tror jag iallafall? han är 98a, men ja, han är jättegullig och snäll. vi har bestämt att vi måste träffas en dag, sjukt kul hade det varit. även har jag träffat en annan kompis som heter gabriel, han är bara 99a, men sjuuuukt snygg är han! han ser ut att vara typ 96a.. men iallafall.. så ja, nytt folk träffar man väl hela tiden? jag har träffat en massa mer nytt folk, men orkar inte skriva upp en massa personer nu.

och gården igår den 19/2 var sååååå bäst. jag var där med melinda och robban, kicke, zeon och några andra från malmö som var typ 20 eller något rappade. ALLA VAR ÖVERFETA! hoppas inte att någon blir sårad, men robban? du är helt fantastisk! dina ord om din kusin eller vad det var, allt hemskt.. uh, DU ÄR HELT FANTASTISK ROBBAN! jag älskar dig!

och inte nog med det så har en kille på min skola blivit misshandlad, fett synd är det om honom. böhöver inte gå in på vem det är eller några detaljer, fastän att jag vet exakt hur allt hände och vem som var inblandade så behöver jag ju inte skriva det här till er.

jag orkar faktiskt inte skriva mer nu, eller jo! jag har ändrat min header som ni nog ser.. inte världens bästa, men det var ju faktiskt första gången, jag ska fixa en bättre så fort jag har snackat med emma om hur man gör.. jag är inte speciellt proffs på sånt som henne.

men puuuuuuuussssssss nu orkar jag inte skriva mer babys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0