.

hej alla vackra!
skolan idag har varit fedt rolig, vet inte varför. men allting har faktiskt varit roligt. jag skriver på min låt, själv tycker jag att det låter bra änsålänge, jag tar bit för bit bland ackorden, haha ganska svårt emellanåt tycker jag, men det går, det gäller att öva, att göra allt, precis som jag gör! detta klarar jag. jag vill verkligen mest av allt vara med i talang eller lilla melodifestivalen, sjukt kul hade det varit, men vem vet om man typ failar och skämmer ut sig? otroligt pinsamt hade det varit, men ändå, kul att testa va med, eller så mycket kan jag inte säga, för ehum, man kan ju söka in sig iallafall och se om man kommer med eller inte? jag får se hur jag gör.

jag tror jag har bestämt mig, men är inte 100% säker.. jag kommer nog välja musik som elevens val i 7an.. men jag vet inte.
skriver kanske mer ikväll, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0