300 bevakare!

300 bevakare på bdb! ♥

jag har otroligt tråkigt, har varit i skolan idag, det var väl helt okej. julia har färgat sitt hår brunt, fint var det. efter skolan stack jag och melinda till ali baba och sedan hem till mig, vi har varit hemma hos mig och repat litta och lite annat sånt.. och sedan har vi såklart nördat varsin dator. vi ska kanske sova inatt, vi får se. men nu är melinda hemma och käkar, jag ska nog också snart käka något, är sjukt hungrig. ikväll ska jag och melinda sticka till gården, får se om där är något roligt folk och sedan blir det fiiiiiiiilm, juste, det är film på gården idag också, får se om det är någon rolig, för det mesta brukar det vara roliga filmer där.

jag sitter dagarna långa och bara spelar gitarr och sjunger.. jag har gett upp det med talang, näusch.. jag vara med i talang? nej, det funkar inte. men däremot så ska emma gyllenhammar söka in sig till lilla melodifestivalen och om hon kommer med ska hon se om hon kan fixa vipbiljetter till mig, jättesnällt.

jag är nog kär i min gitarr, jag är allvarlig, jag tror faktiskt att jag är kär i min gitarr, alla mina vänner säger hela tiden att jag bara sjunger hela tiden och att jag bara pratar om ulrik, min gitarr och simon.. men herregud? jag älskar dem mest ju? konstigt att man pratar om det man älskar mest på denna jord? men iallafall.. tillbaka till där vi var, jag tror verkligen att jag är kär på riktigt i min gitarr, min bästavän, bror & älskling.
GLENN FRÅN GÖTEBORG - enbart miiiiin!

jag ska lära mig mina låtar och kanske ulriks låtar riktigt bra, sedan ska jag spela in och lägga ut på youtube har jag bestämt, vill se vad folket tycker och om ni tycker det är bra så kanske jag chansar på någon musiktävling, lilla melodifestivalen eller talang tror jag.. men inte i år.. tyvärr. skulle jättegärna vilja vara med i typ lilla melodifestivalen eller talang i år, men jag har inte mod nog tror jag, jag har faktiskt lite smått scenskräck, men det har väl alla när man väl ska gå upp på scenen? men sedan bara man kör sitt race sedan får man se vad folket tycker.

skriver kanske mer ikväll, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0